عذرخواهي كردن چهارمحال و بختیاری غیرمجاز

عذرخواهي كردن: چهارمحال و بختیاری غیرمجاز اسلحه پرونده میلیون شکار غیرمجاز شهرام احمدی حفاظت محیط زیست

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی با کارها خلاف منافع ملی رسانه‌ها برخورد می شود / سخنگوی دولت

    سخنگوی دولت اعلام کرد با رسانه‌هایی که منافع ملی را نشانه قرار می‌دهند، برخورد می شود. 

    با کارها خلاف منافع ملی رسانه‌ها برخورد می شود / سخنگوی دولت

    سخنگوی دولت :با کارها خلاف منافع ملی رسانه ها برخورد می شود

    عبارات مهم : ایران

    سخنگوی دولت اعلام کرد با رسانه هایی که منافع ملی را نشانه قرار می دهند، برخورد می شود.

    به گزارش ایسنا، محمد باقر نوبخت در پاسخ به این پرسش که دولت جهت حل مسئله سپرده گذاران کاسپین چه اقدامی انجام داده هست، گفت: خوشبختانه سران سه قوه جلسه ای داشته اند و در این خصوص تصمیمات بسیار مهم و رافع مشکلی اتخاذ کرده اند و نیز کارگروهی از نمایندگان روسای سه قوه تشکیل شده است است و تصمیماتی گرفته شده است است که رافع پرسشها اساسی در این زمینه و شکل گیری نوعی رصد بر چگونگی پیگیری این گونه موارد به شمار می آید.

    با کارها خلاف منافع ملی رسانه‌ها برخورد می شود / سخنگوی دولت

    وی افزود: امیدواریم این مسئله حل شود و با نظارت بانک مرکزی از هرگونه تکرار این نوع غلط های که در موسسات مالی پیش می آید، دور شویم.

    سخنگوی دولت در پاسخ به این پرسش که آیا تصویب تحریم های تازه علیه کشور عزیزمان ایران بر قرارداد توتال نیز تاثیر می گذارد یا نه، گفت: یکی از امتیازات این قرارداد جهت طرف ایرانی این بود که در هر شرایط غیر معمول از جمله تحریم ها، نقشی جهت استیفای حقوق طرف ایرانی در نظر گرفته شده است است.

    سخنگوی دولت اعلام کرد با رسانه‌هایی که منافع ملی را نشانه قرار می‌دهند، برخورد می شود. 

    نوبخت در پاسخ به پرسشی در زمینه نظر دولت راجع به تیتر یکی از جراید راجع به اصابت موشک یمن به پایتخت عربستان سعودی، اظهار کرد: این یک تخلف آشکار رسانه ای است و برخورد قانونی با این تخلف در حال اجرا است که آرزو می کنیم با قاطعیت بیشتری انجام شود. هیچ چیز جهت ما مهمتر از منافع ملی نیست.

    وی افزود: البته بعضی افراد مواضع شخصی خود را می نویسند تا آن را به جای مواضع نظام جا بزنند، درحالی که نظام طبق قوانین بین المللی عمل می کند، بنابراین با این گونه کارها که منافع ملی را نشانه قرار می دهد، برخورد می شود.

    نوبخت در پاسخ به پرسشی راجع به اینکه آیا اقدامی از سوی دولت جهت از بین بردن دلار از تجارت بین الملل برداشته شده است یا خیر، گفت: از سالهای قبل هم جهت از بین بردن دلار از تجارت بین المللی، گام هایی برداشته شده است و عمده فعالیت های امروز ما بر اساس یورو انجام می شود. همچنین کاری که روسیه در این زمینه شروع کرده هم وجود دارد و نیز در نشست اخیر سه جانبه ایران، روسیه و آذربایجان هم ما راجع به این عنوان که از پولهای ملی خودمان در تجارت استفاده کنیم تصمیمات مهمی اتخاذ کردیم.

    با کارها خلاف منافع ملی رسانه‌ها برخورد می شود / سخنگوی دولت

    سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی راجع به حواشی شکل گرفته راجع به لایحه نظام جامع رسانه ای کشور نیز اظهار کرد: دولت در چارچوب منشور حقوق شهروندی، همه تلاشهای خود را جهت اجرایی کردن این منشور به کار بسته و حتی آقای روحانی در احکامی که جهت وزرای دولت صادر کرد، دو پیوست عمومی و تخصصی نیز قرار داد که یکی از آن دو، منشور حقوق شهروندی است و حال، یکی از گامها جهت اجرایی کردن منشور حقوق شهروندی و تبیین آن همین بحث نظام رسانه ای کشور است.

    وی افزود: جهت نظام بخشی به رسانه ها همه وزرایی که در جلسه هیئت دولت راجع به این عنوان پیشنهاداتی مطرح کردند، نسبت به ارتقاء و تقویت شرکت رسانه ای کشور حساس بوده اند و من از این وقت استفاده می کنم تا بگویم که از همه اهالی رسانه تقاضا دارم که هرگونه پیشنهادی تبیینی و تقنینی که راجع به این لایحه دارند، به دولت ارائه دهند، آیا که ما نیز هیچ عجله ای جهت تصویب این لایحه نداریم بلکه می خواهیم آن را هرچه بهتر ارائه کنیم.

    سخنگوی دولت اعلام کرد با رسانه‌هایی که منافع ملی را نشانه قرار می‌دهند، برخورد می شود. 

    سخنگوی دولت همچنین راجع به چگونگی ارائه بودجه سال آینده به مجلس اطهار کرد: پیش نویس بودجه سال ۹۷ مشتمل بر ۲۲ تبصره به هیئت وزیران ارسال شده است و امیدواریم از هفته آینده بررسی آن شروع شود که در آذر ماه جهت پاسخگویی به آن، به مجلس برویم که البته هر وقت مجلس اعلام آمادگی کند ما جهت تشریح بودجه به مجلس می رویم.

    نوبخت همچنین راجع به چگونگی پرداخت یارانه ها در سال آینده، گفت: پرداخت یارانه هر سال با توجه به بودجه صورت می گیرد و امسال ۴۸ هزار میلیارد تومان طبق پیوست تبصره ۱۴ در نظر گرفته شده است است که مسئول کمیته امداد امام خمینی اعلام آمادگی کردند که فقط یارانه را به افراد تحت تکفل بهزیستی و کمیته امداد بدهیم که اتفاقا بعضی از نمایندگان مجلس به صورت غیررسمی هم همین را گفته اند.

    با کارها خلاف منافع ملی رسانه‌ها برخورد می شود / سخنگوی دولت

    وی تاکید کرد: اگر وظیفه قانونی این باشد که دولت به نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی، یارانه بدهد دولت مکلف به اجرای قانون است ولی بهتر است تا یکی، دوماه آینده صبر کنیم.

    سخنگوی دولت در پاسخ به این پرسش که طرح انتقال دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت به وزارت بهداشت چگونه طی شده است هست، گفت: در فرآیند پیگیری به این لایحه شرکت بیمه سلامت ایرانیان از وزارت کار جدا و به وزارت بهداشت و درمان ملحق شد که البته ترکیب این شورا عوض نشده است ولی این عنوان مطرح است که آیا دبیرخانه باید در وزارت کار و تعاون می ماند یا نه که در این باره تصمیمی در هیات دولت گرفته خواهد شد.

    وی با اشاره به اینکه مذاکره مجدد با آمریکا راجع به برجام به صلاح منافع ملی نیست، اظهار کرد: آنان صلاحیت اجتماعی ندارند که ما مجددا بخواهیم مذاکراتی داشته باشیم و تا اطلاع ثانوی مذاکره با این افراد که ثبات شخصیت بین المللی آنها مشخص نیست انجام نخواهد شد.

    نوبخت در پاسخ به پرسشی راجع به برخوردهای امنیتی با سرمایه گذاران خارجی، اظهار کرد: دولت خودش را موظف می داند که از افرادی که جهت سرمایه گذاری به کشور می آیند حمایت کند و روزی نیست که نامه ای به دست ما نرسد که ایرانیان خارج از کشور خواهان سرمایه گذاری در کشور باشند.

    سخنگوی دولت راجع به سفر آمانو به ایران، گفت: این سفر در چارچوب قوانین بین المللی انجام شده است است و تاییدی بر صحت کارها کشور عزیزمان ایران در چارچوب برجام است که مثل سایر موارد آمانو این بار هم پایبندی کشور عزیزمان ایران به تعهدات برجام را اعلام کرد.

    وی راجع به عنوان سپنتا نیکنام منتخب زرتشتی مردم یزد در شورای شهر و نیز نامه رییس جمهور به رهبری در این زمینه، اظهار کرد: ما در جهت تامین حقوق شهروندی همه کارها مورد نیاز را انجام داده ایم و گاهی اوقات جهت برطرف یک مسئله اگر بتوانیم سازوکاری مدبرانه داشته باشیم که تنش کمتری ایجاد شود بهتر هم خواهد شد و در این مورد نیز اقداماتی در دست اجراست.

    نوبخت در پاسخ به این پرسش که دولت آیا تصمیم به پرداخت بدهی های دو کلوب استقلال و پرسپولیس گرفته است آن هم در حالیکه مناطق محروم با مشکلاتی مواجهند و نیز تیم های ورزشی بانوان با کمبود اعتبارات روبرو هستند، اظهار کرد: دولت مسئولیت عمومی جهت اداره کشور دارد و در عین حال که بودجه مشتمل بر منابعی از فروش نفت و دریافت مالیات و فروش اوراق است مصارف متنوعی جهت آن وجود دارد که حوزه ورزش و نیز عدالت اجتماعی نیز از جمله این موارد است و سال گذشته نیز دولت جهت طرح تحول سلامت چهار هزار میلیارد تومان پرداخت کرد که هر ماه نیز در کنار این، سه هزار و 800 میلیون تومان یارانه واریز می شود.

    وی افزود: در حال حاضر چند میلیارد تومان هم که قانون، اجازه کمک به فدراسیون ها و هیات های ورزشی را طبق آن می دهد قرار است به این دو کلوب فوتبال پرداخت شود که نهایتا 10 میلیارد تومان خواهد بود و این در حالی است که دولت محدودیت هایی هم جهت کمک به کلوب های ورزشی دارد و نیز در بودجه هم مشخص شده است که چه درصدی باید به طور خاص در حوزه ورزش هزینه شود بنابراین چنین موضوعی چه ارتباطی با مساله مناطق محروم و کمبود اعتبارات در آنجا می تواند داشته باشد؟

    سخنگوی دولت یادآور شد: در شروع امسال سیستان و بلوچستان دچار پرسشها هجوم ریزگردها و کمبود آب شد که در نتیجه این اوضاع هم وزیر نفت و هم خود من به آنجا سفر کردیم و نتیجه آن شروع کار سدی در آن منطقه بود که در پی توزیع اعتبارات به این پروژه بعضی گفتند آیا اعتبارات آب در حوزه سیستان و بلوچستان و خوزستان هزینه می شود که البته این عنوان به علت بحث عدالت اجتماعی است.

    نوبخت ادامه داد: ما در بودجه، ردیف توازن منطقه ای و عدالت اجتماعی داریم که اگر ما چیزی را نمی پسندیم نباید آن را به بحث عدالت جویی متصل کنیم؛ آیا که کمک های دولت در چارچوب قوانین انجام می شود.

    وی تصریح کرد: دو کلوب استقلال و پرسپولیس نماینده جمهوری اسلامی در عرصه قاره ای هستند که اگر به علت بدهی هایشان از حضور در تورنمنت های منطقه ای و قاره ای محروم شوند آیا خبرنگاران از من پرسش نمی کنند که دولت چه تدبیری جهت این مساله داشت؟ همانطور که در وقت المپیک هم دولت به موقع پشتیبانی های مورد نیاز را از کاروان کشور عزیزمان ایران داشت و نماینده دولت نیز در این رابطه وزیر ورزش بود.

    نوبخت با اشاره به علت عدم اجرای شخصی سازی دو کلوب استقلال و پرسپولیس، گفت: اقداماتی در این زمینه انجام شده است که امیدواریم شخصی سازی این دو کلوب به نحو شایسته ای انجام شود.

    سخنگوی دولت همچنین راجع به علت عدم بازگشایی انجمن صنفی روزنامه نگاران نیز اظهار کرد: امیدواریم این عنوان به زودی حل شود و شاهد بازگشایی انجمن صنفی روزنامه نگاران باشیم.

    واژه های کلیدی: ایران | ایرانی | رسانه ای | رسانه ها | ایرانیان | اهالی رسانه | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار