عذرخواهي كردن چهارمحال و بختیاری غیرمجاز

عذرخواهي كردن: چهارمحال و بختیاری غیرمجاز اسلحه پرونده میلیون شکار غیرمجاز شهرام احمدی حفاظت محیط زیست

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی هزینه‌ها در کشور عزیزمان ایران زیاد از درآمد است

    وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه هزینه‌ها در کشور عزیزمان ایران بسیار زیاد از درآمد هست، گفت: باید جهت آینده کشور عزیزمان ایران و عدالت بین نسلی کنترل هزینه

    هزینه‌ها در کشور عزیزمان ایران زیاد از درآمد است

    هزینه ها در کشور عزیزمان ایران زیاد از درآمد است

    عبارات مهم : ایران

    وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه هزینه ها در کشور عزیزمان ایران بسیار زیاد از درآمد هست، گفت: باید جهت آینده کشور عزیزمان ایران و عدالت بین نسلی کنترل هزینه ها را مدنظر قرار دهیم.

    به گزارش مهر، عباس آخوندی عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار داشت: یاد و خاطر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی را گرامی می داریم، مردی که به انقلاب و کشور عزیزمان ایران خدمات ارزنده ای عرضه کرد.

    هزینه‌ها در کشور عزیزمان ایران زیاد از درآمد است

    آخوندی بیان کرد: ۳۹ سال از انقلاب اسلامی کشور عزیزمان ایران می گذرد و در آستانه ۴۰ سالگی و بلوغ عقلی و خردورزی در انقلاب هستیم و امیدوارم چشم انداز خوبی را فرا روی مردم قرار دهیم.

    وی گفت: موقعیت کشور عزیزمان ایران در منطقه همراه با ثبات و اقتدار است و می توانیم در منطقه در عین حفظ دوستی و برادری با تمام همسایه ها به پیش برویم و کشور را در امنیت نگه داریم.

    وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه هزینه‌ها در کشور عزیزمان ایران بسیار زیاد از درآمد هست، گفت: باید جهت آینده کشور عزیزمان ایران و عدالت بین نسلی کنترل هزینه

    وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: زمانی که یک کشور ادعای استقلال کرده و می خواهد قاعده بازی در دنیا را عوض کردن دهد و در برابر منافع قدرت های بزرگ دنیا ایستادگی کند با مقاومت های بسیار زیادی مواجه می شود.

    وی ادامه داد: ما هم این مقاومت ها را در قلب دوران دفاع مقدس و انواع کارها تروریستی ضد انقلابی از ابتدای پیروزی انقلاب با رگ و پوست مان تجربه کرده ایم.

    آخوندی با اشاره به درگیری های موجود در کشورهای همسایه بیان داشت: خوشبختانه موقعیت کشور عزیزمان ایران یک موقعیت خوب است و توانسته ایم استقلال و ثبات خود را در دنیا به اثبات برسانیم.

    هزینه‌ها در کشور عزیزمان ایران زیاد از درآمد است

    امکان گفتگو و مذاکره با کشورهای دنیا وجود دارد

    وی تصریح کرد: اکنون می توانیم امیدوار باشیم با هر کشوری که در چارچوب سیاست خارجه جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران قرار گیرد، از موضع برابر پای میز مذاکره جهت گفت و گو توسعه شرکت کنیم.

    آخوندی تصریح کرد: اکنون به خوبی می توانیم با چین، کشورهای جنوب شرقی آسیا، اروپا، شرق دور، کشورهای منطقه، آمریکای لاتین و سایر کشورها جهت جذب سرمایه و مبادلات تجاری و سیاسی وارد گفت وگو شویم و این اتفاق بسیار بزرگی است و نباید آن را راحت بگیریم.

    وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه هزینه‌ها در کشور عزیزمان ایران بسیار زیاد از درآمد هست، گفت: باید جهت آینده کشور عزیزمان ایران و عدالت بین نسلی کنترل هزینه

    وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: حجم دشمنی کم نظیری بر علیه جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران به کار گرفته شده است که خوشبختانه در بعضی مقاطع با چاشنی بی تدبیری دشمن های همراه بوده است.

    تامل سازنده جایگزین فشارها شده است است

    هزینه‌ها در کشور عزیزمان ایران زیاد از درآمد است

    آخوندی ادامه داد: قطع تمام معاملات پولی، پرسشها بیمه، حمل و نقل هوایی، دریایی، ارتباطات و … می تواند یک کشور را به زانو در آورد ولی کشور عزیزمان ایران تا این لحظه در برابر این فشارها مقاوم بوده است و اکنون همه پذیرفته اند به جای این سیاست ها باید گفت و گو و تامل سازنده داشته باشند.

    وی با اشاره به اینکه قطعا باز شدن گره های موجود در کشور مرهون تدابیر رهبر معظم انقلاب، جانفشانی نیروهای مسلح، شهدا و تدبیر دولت یازدهم هست، افزود: اکنون افق خوبی پیش روی ما قرار دارد.

    آخوندی ادامه داد: در حال حاضر با وجود اینکه همچنان با موانع فراوانی روبرو هستیم ولی دارای قدرت گزینش بوده و می توانیم جهت یک پروژه ریلی با چندینه مرکز به صورت همزمان مذاکره کنیم و اکنون قدرت مذاکره با کشورهای متفاوت جهت هر حوزه ای را داریم.

    وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: این امر باعث می شود ضمن دستیابی به فناوری های زیاد در زمینه قیمت ها هم چانه زنی کرده و به قیمت های بهتری برسیم و افق خوبی روبروی ما قرار دارد.

    وی گفت: جهت اینکه بر بخش ابرچالش های کشور عزیزمان ایران از جمله بیکاری، بحث های توسعه ای و رشد اقتصادی و … غلبه پیدا کنیم راه بسیار مشکل در پیش داریم و در کشور عزیزمان ایران جهت رسیدن به اجماع باید بیش از این گفت و گو انجام شود.

    هزینه ها در کشور عزیزمان ایران بسیار زیاد از درآمد است

    وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه متاسفانه در کشور عزیزمان ایران هزینه ها بسیار زیاد از درآمد هست، عنوان کرد: کنترل هزینه ها کار بسیار سخت و ناخوشایندی است ولی مجبور هستیم جهت آینده کشور عزیزمان ایران و عدالت بین نسلی کنترل هزینه ها را مدنظر قرار دهیم.

    وی تاکید کرد: جهت اینکه تمام منابع نسل های دیگر در این نسل هزینه نشود مجبور هستیم به سمت کنترل هزینه ها برویم.

    آخوندی ابراز داشت: کرمان یکی از مناطق بسیار مهم کشور است و مدیر جمهور قبل از اینکه در این سِمت باشد مطالعات گسترده ای در زمینه شرق و جنوب شرق کشور داشته و اعتقاد است توسعه این منطقه می تواند امنیت ملی کشور عزیزمان ایران را تا حد زیادی تضمین کند.

    وی با اشاره به اینکه در گذشته استان کرمان دروازه هندوستان بوده هست، بیان داشت: قاعدتاً از این منطقه می توانیم پنجره هایی به افغانستان، پاکستان، شبه قاره هند، حوزه دریای عمان و خلیج فارس باز کنیم. این منطقه موقعیت جغرافیایی بسیار ارزشمندی دارد و می تواند ما را به بخش عمده ای از دنیا اطرافمان متصل کند.

    وزیر راه و شهرسازی گفت: هیچ وقت نمی توانیم دور مرزهای کشور عزیزمان ایران را دیوار بکشیم و کشور را با مرزهای دیوار کشیده توسعه دهیم، توسعه زمانی صورت می گیرد که ما بتوانیم سهمی از بازار جهانی به دست آوریم.

    آخوندی افزود: کرمان از وقت قدیم با فرامرزهای کشور ارتباط برقرار کرده و امنیت را جهت کشور عزیزمان ایران تامین کرده و هم توانسته صادرات و واردات داشته باشد.

    وی با اشاره به اهمیت نحوه شبکه اتصالات و دسترسی های منطقه جنوب شرق به اطراف گفت: امروز باید بتوانیم شبکه ارتباطات هوایی و زمینی اعم از ریلی و بزرگراه ای با کشورهای اطراف خود داشته باشیم.

    بهره برداری از ۵۲۶ پروژه در استان کرمان

    آخوندی گفت: وجود شبکه آزادراهی و بزرگراهی در جنوب شرق بسیار مهم است تا بتوانیم این منطقه را به افغانستان، پاکستان، دریایی عمان و خلیج فارس وصل کنیم و شبکه هوایی جنوب شرق قطعا شبکه هوایی بسیار مهمی است.

    وی تاکید کرد: کرمان با توجه به ذخایر معدنی فراوان باید بتواند در بازار جهانی مورد مبادله قرار گیرد، تناژ حمل و نقلی که در این استان صورت می گیرد بسیار اوج هست. این تناژها که باید مسیرهای طولانی را طی کنند باید به نحوی به سمت حمل و نقل ریلی سوق داده شود تا از میزان حمل و نقل بزرگراه ای کاسته شود.

    وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه منابع دولت قاعدتا منابع محدودی هست، بیان کرد: باید با ابتکاراتی به سمت منابع غیردولتی برویم و ما این کار را جهت ریل، آزاد راه، فرودگاه و … شروع کرده ایم و به سمت استفاده از منابع غیردولتی رفته ایم.

    آخوندی تصریح کرد: جهت ریل کرمان – سیرجان رقم آینده نگری شده است ۸۰۰ میلیارد تومان است که ۳۰ درصد منابع مالی آن به وسیله دولت تامین می شود و بخش شخصی باید بقیه این اعتبار را تامین کند.

    وی افزود: ۳۵۶ پروژه دولتی با ۵۶۵ میلیارد تومان و ۱۷۰ پروژه بخش شخصی با ۲۹۴ میلیارد تومان طی هفته دولت در استان کرمان به بهره برداری می رسد و ۱۴۴ پروژه تازه نیز کلنگ زنی می شود.

    به گزارش مهر، همزمان با هفته دولت و با حضور وزیر راه و شهرسازی پروژه های متعددی به صورت ویدئو کنفرانس در شهرستان های رفسنجان، جیرفت و زرند به بهره برداری رسید.

    واژه های کلیدی: ایران | کرمان | شهرسازی | از اینکه در | عباس آخوندی | اخبار اقتصادی و بازرگانی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار