عذرخواهي كردن چهارمحال و بختیاری غیرمجاز

عذرخواهي كردن: چهارمحال و بختیاری غیرمجاز اسلحه پرونده میلیون شکار غیرمجاز شهرام احمدی حفاظت محیط زیست

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری پاسخ کشور عزیزمان ایران به عربستان در دنیای انیمیشن

    سازندگان سخت و خشن می‌گویند که ما توانستیم با این انیمیشن دل ۸۰ میلیون ایرانی را شاد کنیم. در خارج از کشور نیز استقبال به اندازه‌ای بود که حتی تعدادی از شبکه‌ها

    پاسخ کشور عزیزمان ایران به عربستان در دنیای انیمیشن

    پاسخ کشور عزیزمان ایران به عربستان در دنیای انیمیشن

    عبارات مهم : ایران

    سازندگان سخت و خشن می گویند که ما توانستیم با این انیمیشن دل ۸۰ میلیون ایرانی را شاد کنیم. در خارج از کشور نیز استقبال به اندازه ای بود که حتی تعدادی از شبکه های تلویزیونی و سایت های معاند نیز مجبور شدند این اثر را منتشر کنند و آن را در برابر انیمیشن ساخته شده است به وسیله صعودی ها قرار دهند.

    هنگامی که عربستان انیمیشنی از حمله موشکی به کشور عزیزمان ایران و دستگیری سردار سلیمانی منتشر کرد، بلافاصله سازنده انیمیشن های نبرد خلیج هست، یک انیمیشن شبیه سازی حمله موشکی به عربستان را انتشار داده است و در این وقت بود که خیلی ها از شروع جنگ انیمیشنی کشور عزیزمان ایران و عربستان خبر دادند. گروه انیمیشن فاطمه الزهرا پیش از این حمله موشکی کشور عزیزمان ایران به اسرائیل و عربستان را شبیه سازی کرده بود، ولی پاسخی از عربستان دریافت نکرده بود تا اینکه در روزهای گذشته انیمیشن مشابه از سوی عربستان منتشر شد.

    حال بعد از ساخت این انیمیشن؛ سراغ کارگردان این مجموعه رفته ایم. فرهاد عظیما با اشاره به روند ساخت آثار انیمیشن در گروه انیمیشن فاطمه الزهرا به ایلنا گفت: ذات انیمیشن؛ خلق یک اثر براساس ایده خلاقانه هست. متاسفانه ما در مشهد امکانات بسیار کمی جهت ساخت انیمیشن داریم و همه امکانات ما شاید یک دهم امکاناتی باشد که سایر همکاران ما در شهرهایی همچون پایتخت کشور عزیزمان ایران دارند.

    وی ادامه داد: صنعت انیمیشن در کشور عزیزمان ایران ناشناخته است به همین علت متاسفانه جدی گرفته نمی شود. حتی در ساختار کلی سینما نیز اهمیتی به آن داده نمی شود حتی در جشنواره فیلم فجر خیلی مورد اعتنا قرار نمی گیرد. در سینمای کشور عزیزمان ایران آثار رئال ارزشمندترند و زیاد مورد توجه قرار می گیرند.

    عظیما راجع به یکی از آخرین محصولات موسسه انیمیشن سازی فاطمه الزهرا که “سخت و خشن” نام دارد، گفت: انیمیشنی از طرف دولت عربستان ساخته و منتشر شد که در آن به کشور عزیزمان ایران و ایرانی و سردار قاسم سلیمانی توهین شده است بود. متاسفانه این انیمیشن در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … پخش شد و در داخل نیز افراد زیادی آن را دست به دست کردند. به همین علت ما وظیفه خود دیدیم که باید پاسخ این انیمیشن را بدهیم و انیمیشن سخت و خشن را ساختیم که بازتاب بسیار خوبی در داخل و خارج از کشور داشت. اثر دیگری را هم در حال ساخت داریم به نام “فتح مکه” که در چند روز آینده منتشر می شود. این انیمیشن هم پاسخ قاطعانه ای به رفتارهای دولت عربستان و حاکمان تازه آنهاست.

    پاسخ کشور عزیزمان ایران به عربستان در دنیای انیمیشن

    وی ادامه داد: به لطف خداوند و عنایت امام رضا (ع) انیمیشن “سخت و خشن” در داخل با استقبال خوبی همراه شد و ما توانستیم با این انیمیشن دل ۸۰ میلیون ایرانی را شاد کنیم. در خارج از کشور نیز استقبال به اندازه ای بود که حتی تعدادی از شبکه های تلویزیونی و سایت های معاند نیز مجبور شدند این اثر را پخش کنند و آن را در برابر انیمیشن ساخته شده است به وسیله صعودی ها قرار دهند.

    عظیما در پاسخ به این پرسش که آیا این دست انیمیشن ها اصولا فاقد داستان هستند و جز چند خبر یا شعار تسلیحاتی خط داستانی خاصی را دنبال نمی کنند، گفت: آنچه که در وقت ساخت انیمیشن هایی همچون سخت و خشن اهمیت دارد این است که در کمترین وقت ساخته شود و خبر قاطعی بدهد که جهت طرف برابر شوک آور باشد. از این رو ما همه تلاش مان را می کنیم تا با سرعت بسیار انیمیشنی را در مقام پاسخ بسازیم و خدا را شکر تاکنون موفق بوده ایم و رکورددار این قضیه هستیم.

    وی ادامه داد: متاسفانه شرکت ها و گروه های متفاوت هنری ارزشی که خود را مدافع ارزش ها می دانند در وقت پاسخگویی به طرف متخاصم سکوت اختیار می کنند ولی ما وظیفه خود می دانیم و البته منتظر پول بیت المال هم نمی مانیم و دنبال این هم نیستیم که فقط با رسانه ها جهت تبلیغات تصویر بگیریم بلکه به دنبال تصویر العمل سریع هستیم.

    عظیما راجع به هزینه ساخت و حمایت از انیمیشن سخت و خشن گفت: این انیمیشن به صورت کاملا خودجوش و جهادی ساخته شده است و هیچ حمایتی از هیچ نهادی جهت آن صورت نگرفته هست. متاسفانه شرکت هایی که باید به عنوان سپر فرهنگی در کشور فعالیت کنند و از چنین آثاری حمایت کنند هیچ حمایتی انجام نمی دهند. هنگامی که به عنوان نمونه دولتی مانند عربستان یک اثر انیمیشن می سازد، ما باید در داخل چندین اثر در پاسخ آن ها بسازیم نه آنکه سکوت کنیم و اگر انیمیشن سخت و خشن نبود ما چه اثر دیگری داشتیم که در برابر اثر عربستانی ها قرار بدهیم؟

    وی در پاسخ به این پرسش که بعضی معتقدند وقت سیستم موشک جواب موشک گذشته و درکنار بحث هایی که این روز ها اطراف قدرت موشکی کشور عزیزمان ایران و حمله موشکی یمن به عربستان وجود داد و فشار بر ایران، آیا ساخت چنین انیمیشن هایی اوضاع را بد تر می کند یا خیر، گفت: دشمن هر لحظه با ما دشمن بوده و جهت دشمنی خود دنبال بهانه می گردد هرچند اگر بهانه ای نیز نداشته باشد باز هم با ما دشمنی می کند و یک عاملی را از زیر زمین جهت دشمنی پیدا می کند. به عنوان نمونه در معاهده برجام و ۱+۵ برادران دیپلمات ما در حوزه دیپلماسی زحمات زیادی کشیدند و مذاکرات خوبی انجام دادند و یک قراردادی را به آخر رساندند درحالیکه ما به همه تعهدات خود پایبند بودیم ولی آن کسی که بدعهدی کرد و دائم به وعده های خود عمل نمی کرد، طرف برابر بود و ما دائم به آن ها چشم می گفتیم. درنهایت تمام مراکز هسته ای خود را تعطیل کردیم ولی آن ها هیچ چیز به ما نمی دادند.

    وی ادامه داد: ما اگر این سمت هیچ فعالیتی نکنیم و حتی به آن ها دوستی هم بکنیم باز طرف برابر ضربه خود را می زند درست مانند عقرب. طرف برابر ما و دشمن ما عقرب هست. به عقرب چه دوستی کنی و چه ضربه بزنی، او نیش خود را خواهد زد. بنابراین تنها راه این است که عقرب را از بین ببریم.

    عظیما ادامه داد: تا امروز آمریکایی ها و جدیدا عربستانی ها آثار بسیاری را علیه ایرانیان ساخته اند. هرقدر ما در برابر این آثار کوتاه بیاییم آن ها جلو تر قدم برمی دارند. بنابراین باید ما دائم لبه تیز قدرت خودمان را در حوزه فرهنگ نشان آن ها بدهیم. هرچه قدرت ما زیاد باشد آن ها زیاد می ترسند و مجبورند به ما احترام بگذارند.

    وی با اشاره به اینکه صنعت انیمیشن صنعت گرانی هست، گفت: ساخت انیمیشن در غرب دقیقه ای ۳۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد تومان هزینه دارد و گاهی تا سه میلیارد تومان نیز در هالیوود جهت ساخت یک انیمیشن هزینه می شود. یک انیمیشن ۱۰۰ دقیقه ای؛ ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه ساخت آن می شود. انیمیشنی مانند پاندای کونگ فوکار با ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه ساخت شده است هست. در کشور عزیزمان ایران دقیقه ای ۱۰۰ میلیون تومان در اوج ترین زحمت قیمت به انیمیشن تخصیص داده شده است دارد حال آنکه بسیاری از انیمیشن ها با دقیقه ای یک میلیون تومان ساخته می شوند.

    عظیما ادامه داد: ما جهت ساخت انیمیشن های خود هیچ پولی دریافت نمی کنیم ولی اگر بخواهیم سفارش بگیریم و به قیمت کشور عزیزمان ایران آثار انیمیشن بسازیم آثاری که ساخته ایم تقریبا دقیقه ای ۲۰ میلیون تومان هزینه ساخت دارد. به نظر من آثاری که ما ساخته ایم در نظام غربی می تواند دقیقه ای ۳۰۰ میلیون تومان ارزشگذاری شود. ولی ما در وقت ساخت این انیمیشن ها رقم زیادی را هزینه نمی کنیم. ما فقط یک حقوق ماهیانه به همکاران خود در وقت ساخت اثر می دهیم. در وقت اکران نیز از این آثار استفاده می شود. به عنوان نمونه جهت اکران انیمیشن “نبرد خلیج فارس” ما پرسشها زیادی کشیدیم و حوزه هنری جایگزین آنکه ۱۰۰ سالن در اختیار ما قرار دهد فقط حدود شش سالن جهت نمایش این فیلم و اکران آن تخصیص داده شده است داد و فیلم به صورت قطره ای اکران شد.

    وی در پاسخ به این پرسش که انیمیشن “سخت و خشن” و “نبرد خلیج فارس” اطلاعات خوب و کاملی اطراف قدرت نظامی کشور عزیزمان ایران ارائه می کند. این اطلاعات چگونه جهت این آثار جمع آوری شده است هست، گفت: بعضی اطلاعات و پرسشها که کاملا مشخص است و بعضی اطلاعات دیگر را براساس پژوهش و جست وجو به دست می آوریم البته داستان پردازی هم می کنیم تا انیمیشن جالب تر شود و مخاطب آن را دوست داشته باشد. در شکل معمول ساخت انیمیشنی مانند “نبرد خلیج فارس” نیاز به ۱۰۰ نفر نیرو دارد ولی ما با حدود شش نفر این انیمیشن را ساختیم که کاری شبیه معجزه است.

    سازندگان سخت و خشن می‌گویند که ما توانستیم با این انیمیشن دل ۸۰ میلیون ایرانی را شاد کنیم. در خارج از کشور نیز استقبال به اندازه‌ای بود که حتی تعدادی از شبکه‌ها

    واژه های کلیدی: ایران | میلیون | ایرانی | انیمیشن | انیمیشن | عربستان | ایرانیان | عربستانی

    پاسخ کشور عزیزمان ایران به عربستان در دنیای انیمیشن

    پاسخ کشور عزیزمان ایران به عربستان در دنیای انیمیشن


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار