عذرخواهي كردن چهارمحال و بختیاری غیرمجاز

عذرخواهي كردن: چهارمحال و بختیاری غیرمجاز اسلحه پرونده میلیون شکار غیرمجاز شهرام احمدی حفاظت محیط زیست

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار حوادث توضیحات تکمیلی راجع به خبر تکان‌دهنده تجاوز به ۴۱ دختر در ایرانشهر

    روز جمعه خبر تجاوز به تعدادی از دختران ایرانشهری در تریبون نمازجمعه ایرانشهر مطرح شد که بعد از انتشار این خبر فرماندار ایرانشهر از دستگیری یک نفر از عاملان و پی

    توضیحات تکمیلی راجع به خبر تکان‌دهنده تجاوز به ۴۱ دختر در ایرانشهر

    توضیحات تکمیلی راجع به خبر تکان دهنده تجاوز به ۴۱ دختر در ایرانشهر

    عبارات مهم : دختران

    روز جمعه خبر تجاوز به تعدادی از دختران ایرانشهری در تریبون نمازجمعه ایرانشهر مطرح شد که بعد از انتشار این خبر فرماندار ایرانشهر از دستگیری یک نفر از عاملان و پیگیری این ماجرا داد.

    به گزارش ایلنا؛روز گذشته مولوی طیب امام جمعه اهل تسنن شهرستان ایرانشهر در خطبه های نماز عید از تجاوز به 41 دختر در این شهرستان خبر داد که این عنوان به صورت گسترده در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … منتشر شد و بازخوردهای فراوانی از سوی بازدیدکنندگان و مردم سیستان و بلوچستان داشته است.

    از آنجایی که سیستان و بلوچستان، استانی با تعصبات خاص مذهبی هست، صحبت کردن راجع به این آسیب اجتماعی ساده نبوده و شاید بسیاری از آسیب دیدگانِ عنوان تجاوز به علت تعصبات و وحشت از رسانه ای شدن یا به اصطلاح دیگر حفظ آبروی خود این مسئله را در سکوت نگه داشته و پیگیری نکنند.

    توضیحات تکمیلی راجع به خبر تکان‌دهنده تجاوز به ۴۱ دختر در ایرانشهر

    برای اطلاع از آخرین کارها انجام شده است در پیگیری عنوان تجاوز در ایرانشهر به سراغ مسئولان شهرستان ایرانشهر رفتیم.

    تعداد قربانیان تجاوز مشخص نیست

    روز جمعه خبر تجاوز به تعدادی از دختران ایرانشهری در تریبون نمازجمعه ایرانشهر مطرح شد که بعد از انتشار این خبر فرماندار ایرانشهر از دستگیری یک نفر از عاملان و پی

    نبی بخش داوودی راجع به انتشار این مطالب در اینترنت در می گوید: پیگیری این پرسشها از نظر قانونی چارچوب های خاص خود را دارد و به آسانی نمی توان در این باره اظهارنظر کرد آیا که تاکنون به تعداد یا اطلاعات مشخصی از عنوان تجاوز به دختران در ایرانشهر دست نیافته ایم.

    وی می افزاید: همان ابتدای امر در کمتر از چند ساعت عامل مهم عنوان تجاوز را دستگیر کرده و در حال پیگیری هستیم ولی قضایا پیچیده است و تاکنون به جمع بندی نهایی راجع به این عنوان نرسیده ایم.

    داوودی متذکر شد: اثبات عنوان تجاوز به دختران در ایرانشهر مستلزم آزمایشات و پیگیری های خاص است که در دستور کار شورای تامین و پزشکی قانونی قرار گرفته و به زودی اخبار موثق در این باره منتشر خواهد شد.

    توضیحات تکمیلی راجع به خبر تکان‌دهنده تجاوز به ۴۱ دختر در ایرانشهر

    فرماندار ایرانشهر افزود: تاکنون هیچ تعدادی به طور قطع مشخص نشده و دامن زدن به این مباحث تا وقت اثبات قطعی آن باعث پیچیدگی زیاد عنوان خواهد شد.

    مسئولان و بزرگان اقوام پای کار بیایند

    روز جمعه خبر تجاوز به تعدادی از دختران ایرانشهری در تریبون نمازجمعه ایرانشهر مطرح شد که بعد از انتشار این خبر فرماندار ایرانشهر از دستگیری یک نفر از عاملان و پی

    همچنین امام جمعه ایرانشهر در این باره به ایلنا گفت: منبع صحبتی که در نماز عید فطر ایرانشهر داشته ام، اولیای یکی از دختران آسیب دیده بود که با حجمی از نگرانی و اضطراب از بنده خواست این عنوان را به گوش مسئولان برسانم تا پیگیری شود و از تکرار این اتفاق جلوگیری شود.

    مولوی طیب ملازهی افزود: خوشبختانه ابتدای امر یک نفر از عاملان این عنوان دستگیر شده است و طبق گفته شورای تامین و اعلام نیروی انتظامی عنوان در دست بررسی و دستگیری دیگر حلقه های آن در دست انجام است.

    توضیحات تکمیلی راجع به خبر تکان‌دهنده تجاوز به ۴۱ دختر در ایرانشهر

    وی راجع به تعداد قربانیان تجاوز در ایرانشهر گفت: طبق اطلاعاتی که تا قبل از نماز عید فطر از طریق خانواده ها و اطلاعات انتظامی به بنده رسیده تعداد قربانیان تجاوز در ایرانشهر در چندماه اخیر 41 نفر است.

    مولوی طیب متذکر شد: آخرین آماری که اداره آگاهی ایرانشهر براساس اعترافات فرد دستگیر شده است به خانواده یکی از قربانیان داده حکایت از قربانی شدن 41 دختر ایرانشهری دارد.

    وی راجع به دلایل این اتفاق در شهر ایرانشهر گفت: عوامل زیادی می تواند باعث رخ دادن چنین ناهنجاری های اجتماعی در ایرانشهر باشد که یکی از آنها مهاجر بودن این شهرستان به علت موقعیت تجاری آن است که این عنوان باعث شده است افراد زیادی از نقاط متفاوت با افکار و تربیت های متفاوت در این شهرستان زندگی کنند.

    مولوی طیب خاطرنشان کرد: هجمه های فرهنگی که دشمن های کشور عزیزمان ایران و دین علیه این مردم انجام می دهند باعث می شود عده ای با بی خردی دست به انجام چنین کارهایی بزنند و دختران این شهرستان مذهبی و سنتی را در گرداب ندانم کاری های خود فرو ببرند و جامعه را از اخلاقیات تهی کنند.

    وی ادامه داد: فرد دستگیر شده است سرمایه دار و غنی هست. متاسفانه عده ای زور دارند و عده ای هم زر و پول دارند و گاهی همراه شدن این دو گروه با هم باعث رخ دادن اتفاقاتی مانند تجاوز به دختران در ایرانشهر می شود.

    مولوی طیب راجع به حمایت از دختران آسیب دیده گفت: متولیان و کسانی که تخصصی در این امر دارند باید پای کار بیایند و جهت حل این مسئله چاره اندیشی کنند. ما در جامعه ای زندگی می کنیم که مردم با اعتقاد خود زنده اند و یکسری قواعد و قوانینی بر زندگی آنان حاکم هست. عقلای قوم باید چاره اندیشی کنند تا این معضل اجتماعی در ایرانشهر و بین زنان مسلمان ریشه کن شود. این عنوان احساسات مردم را جریحه دار کرده و باید پاسخی جهت این معضل پیدا شود.

    احساس ناامنی اجتماعی در ایرانشهر

    همچنین نماینده ایرانشهر در این باره به ایلنا گفت: عنوان تجاوز به دختران در ایرانشهر اتفاق افتاده ولی تاکنون آمار دقیقی از این عنوان به ما داده نشده و عنوان در دست پیگیری است.

    وی تاکید کرد: تا اتمام تحقیقات قضایی نمی توان آماری از تعداد قربانیان این عنوان اعلام کرد.

    محمد نعیم امینی فرد افزود: از نیروهای قضایی و انتظامی خواسته ایم در مناسب ترین وقت ابعاد متفاوت قضیه بررسی و عنوان تجاوز به دختران ریشه یابی شود چراکه رخ دادن چنین اتفاقی در یک جامعه سنتی مانند ایرانشهر، جای تامل دارد و خبر از سست شدن بنیان های اخلاقی می دهد.

    به گواه نماینده مردم ایرانشهر گسترش حاشیه نشینی در ایرانشهر، قرار گرفتن این شهرستان در مسیر باندهای شرکت یافته قاچاق مواد مخدر، می تواند از دیگر علل رخداد چنین اتفاقاتی در این شهرستان باشد.

    امینی فرد راجع به حمایت از دختران آسیب دیده گفت: این دختران قربانی اشتباهاتی شده است اند که ما هم در آن سهیم بوده ایم. افراد آسیب دیده باید حمایت پزشکی و روانی شوند که خوشبختانه با حمایت دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر تاکنون 4 فرد آسیب دیده مورد بررسی پزشکی و غربالگری امراض قرار گرفته و حمایت های پزشکی را دریافت کرده اند.

    وی انجام حمایت های روانی و اجتماعی از افراد آسیب دیده را بااهمیت ترین اقدام خانواده ها و مسئولان از آنها می داند و می گوید: حمایت روانی از این افراد باید از طریق نیروهای انتظامی، شرکت های مردم نهاد، تامین اجتماعی و از همه مهمتر از طریق خانواده های آنان صورت گیرد.

    امینی فرد متذکر شد: شهرستان ایرانشهر علی رغم آنکه مرکز فرهنگی استان محسوب می شود و به باعث پرسشها این شهرستان پرسشها امنیتی – اجتماعی درازمدتی را داشته که منجر به پرسشها عدیده ای شده است و زمانی بزرگترین جرم های مسلحانه را در این شهرستان شاهد بودیم که مورد نیاز است تجدیدنظری در ساختار نیروها و تشکیلات نیروی انتظامی در این شهرستان داشته باشیم.

    رئیس مجمع نمایندگان استان افزود: ساختار نیروهای انتظامی ایرانشهر قدیمی و مربوط به چهار دهه قبل است و ما زیاد کردن نیروهای انتظامی در منطقه ایرانشهر را نداشته ایم و این خود مزید بر علت شده، همچنین عدم استفاده از نیروهای بومی در تشکیلات انتظامی ایرانشهر، عدم آشنایی نیروهای فداکار، عدم تجهیز پلیس تخصصی در این شهرستان می تواند دلایلی جهت کنترل ایرانشهر و شدت یافتن چنین اتفاق هایی باشد.

    وی گفت: نبود مکان هایی جهت تفریحات سالم و گذراندن اوقات فراغت، نداشتن مکان های فرهنگی مناسب، بیکاری، حاشیه نشینی و مهاجرت جمعیت به این شهرستان می تواند دلایلی جهت بروز چنین بحران هایی باشد.

    امینی فرد خاطرنشان کرد: مردم در شهرستان ایرانشهر احساس ناامنی اجتماعی می کنند و منشتر شدن خبرهای این چنینی شوک روانی به جامعه وارد می شود. باید ابعاد متفاوت مسئله تجاوز به دختران ایرانشهری مورد بررسی قرار گیرد و مقامات قضایی نظر نهایی خود را اعلام کنند. همچنین این اطمینان به خانواده های قربانیان داده شود که عنوان به صورت محرمانه پیگیری می شود و حمایت های مورد نیاز جسمی، اجتماعی و روانی از فرزندان آنان صورت می گیرد.

    وی آگاهی رسانی را مهمترین عامل پیشگیری از تکرار چنین اتفاقاتی می داند و می گوید: جریانات شرکت یافته این چنینی، پایش های انتظامی در مبادی و ورودی شهر ایرانشهر را می طلبد.

    واژه های کلیدی: دختران | انتظامی | خبر تجاوز | نیروی انتظامی | اخبار حوادث


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار